Friday, May 30, 2008

sedey

Uwaaaa... Kalau tak dah siap aku dload 1episod tuk The Ugly Betty. Tetiba je org yg nak upgrade networking system kat opis nih mai. Dah tak tercapai impian cek. Hhuhuhu... I'm sooo gonna buy a new pen drive to transfer all my data. Data hat lagha. Muahaha... Gelak jahat..

Since the 2nd season have 18 episodes. I need at least 18 days to complete downloading all the episode. I start download from the end not from the beginning. Yupsss... That is me. I like to read magazine from the last page. Wakaka... I know its bad. But its alredi be my habit.

Owh... Got 1 more news. Lunch break td aku kuar gi bank. Satu lagik kebakaran beberapa ratus meter dr opis aku nih. Selang beberapa tapak dr tempat kebakaran de satu stesen myk. Mujurla kebakaran tuh tak merebak ngan pantas. Kali ni yg terbakar adalah kontena. Aku raser cam opis je tuh. Opis dlm kontena. Cam kat site opis yg besa korg tgk. Yg besa dak2 kongsi kong dok.

Tgn aku yg belah kanan terasa sengal. Cam masuk angin je. Smpai ke jari pun raser tak selesa. Sejak dr semlm. Bw ke hari ni. Camne nak merawatinye??? Kalau kat umah leh gak mintak abah aku tlg picitkan tgn aku nih. Smlm dah suruh kazen aku tulung tumbuk blkang aku. Tp takleh suruh lebey. Kang die syiok je. Wat selalu lagik kat aku camtuh. Btw, kazen aku yg berdua 2. Smlm diaorg tido lmbt. Kol 1 tak tido lagik. Dgr sore diaorg. Isk2... Diaorg tak tido, ngan aku pun payah nak tido. Awat telinga lintah sgt tak tau la...

Hoho... Mr bros r coming here. Ehehe... Tuh pun leh wat aku excited. Yupss.. Tuh aku dah kate. Yg aku nih terlebey sensitif. Mende2 kecik pun dah leh wat aku raser puas or tak puas hati. Wakakaka...

No comments:

Google