Friday, May 30, 2008

amek ati pt2

Ada part2 plak alkisah aku ni. Ehehe... Bukan pe la. Tetiba teringat pasal semlm. Kisah ptg smlm. Yg aku pk pe la nak bg kat kazen aku. Cian kat diaorg walaupun kekadang tuh aku marah gak kat diaorg. Ehehehe... Well, marahkan tanda sayang. Ahaksss...

Aku belikan diorg jajan gak akhirnya. Korg ingt lagi tak jenama mknn Nini. Ala... Maser kecik2 korg mesti pernah makan gak. Yg biskut jejari cicah dlm kuah choc or peanut. Skang dah up lagik dua perisa. Strawberry n white choc. Aku beli 3. Satu tuk sang kakak, sang adek & tak ketinggalan tuk aku la sama. Aku pun teringin la jugak. Ehehehe.. Syiok je biler tgk diaorg excited. Gumbire. Bertapa senang ati menjadi kanak2. Tak perlu pk masalah org besar. Isk2...

Kalau amek hati yg -ve nye plak pun de gak. I mean terasa hati. Hati aku ni terlampau sensitif la. Mende2 kecik pun aku nak amek port. Biar la aku rawati hatiku sendiri. Huhuhu... Sayu je bunyi nye. Dlm perasaan teruja + excited, terselit satu perasaan lain. Haihhh... Dah de +ve cas yg byk pun kalah gak ngan -ve cas. Ingatkan +ve cas nak bolot sumernye. Aku tak nak neutral. Skang ni aku nak +ve cas yg unlimited. Manusia.... Manusia tak pernah puas atau cukup dgn apa yg mereka ada.

Biarkanlah aku mengalah. Mungkin itu yg terbaik dr aku asyik makan ati berulam jantung. Wakaka... Cam salah je peribahasa yg aku apply tuh. Ehehehe... Ampun yerk. Pe yg sebetolnye ye???

(^_^)

No comments:

Google