Thursday, May 29, 2008

keterujaan

Sy maseh lagik dlm keadaan teruja. Can't help myself from feel excited. Dah lama nye tak rasa camnih. Alhamdulillah, akhirnya aku diberi kesempatan juga tuk merasai seperti ni. (^_^)

Owh, pasal kebakaran kat depan opis aku tuh. Kalau saper2 nak tau kat mn bleh la bacer paper Metro ari nih. Pasal 5org mati kerana lemas dlm asap. Isk2... Ngeri tol. Kejadian berlaku around 2a.m. Lamer gak bomba amek masa nak padamkan kebakaran tuh. Dlm 50min. Mungkin sbb situ galeri perabot. Byk brg2 kayu. Tuh yg api merebak dgn cepat sampai bomba kene amek masa yg lama tuk padamkan api. Byk gak keta bomba yg dihantar tuk padamkan kebakaran tu.

Smlm aku gigih membersihkan 'kekaseh' aku. Hari plak aku terpaksa park 'kekaseh'ku itu kat satu kedai wat perabot. Abeh la akan diselebungi ngan habuk2 kayu. Isk2...

Tgk la betapa terujanya aku. Dr smlm. Bw ke ari nih. Aku berharap yg perasaan ini akan kekal selama2nya. Aku dah tak nak bersedih hari lagik. Disbbkan raser excited terlampau, aku telah membersihkan 'kekaseh' aku itu. Mula plan nak lap skit2 je. Skali, abeh satu badan aku lap. Siap kat enjin pun aku bersih sama. Ehehehe...

Aku telah buang satu brg kenangan aku ngan KAMU. Mula2 ingt nak bw gi pebek. Biler pk2 blk. Takyah la. Dah lama pun bersemadi dlm but keta. Bg kat cik tong je la. Aku cari yg baru je nnti. InsyaAllah. Ni dah tak sabaq rsnyer nak gi berjoli. Aku dok goda si Dj supaya tak keje wikn ni. Nak ajak die gi jejalan. Kebetulan lak die de hal kat TTDI. Tak jauh dah dr umah aku dok skang nih.

Yeeeehhhhhaaaa...

Akan ku update lagik nnti.. Have to continue my work.


EXCITED...


TERUJA...

No comments:

Google