Thursday, May 15, 2008

bella

Yupss... Aku adalah salah seorg pengikut citer ni. Ari nih last episode. Tak tau pe nak agak penyudahnya. Adakah Rayyan akan dpt Mia kembali??? Bella akan bunuh Shah ngan Zahar ngan Mak Ngah die ke???

Byk sebenarnya persoalan. Walaupun aku tak ikot setiap episode. De je episode yg aku terlepas. Aku tetap nak namakan aku ni pengikut citer Bella. Ehehehe...

Ye la.. Kalau wikdays, citer tuh je yg aku tgk. Aku dah tak kuat tgk tv skang nih. Jrg2 la. Kalau de citer yg aku gemar br la aku ikot.

Aku lebeih berminat nak tahu samada Mia nak trime Rayyan blk ke tak. Pasal Bella tuh dah tak baper nak ikot. Lagik satu, aku ngan opah aku suker tgk gelagat Sofia yg becok tuh. Byk mulut sungguh. Cr die cakap smpai mulut leh herot2. Wakakaka...



***Aku ade citer Ayat2 Cinta. Tp blom tgk lagik. Tp de distraction skit sbb tak silap aku yg aku dload tuh br siap disunting. Tak make up cantek2 lagik. Kalau best & worth to watch in cinema, I'll watch it in cinema. Yeehaaa...

No comments:

Google