Saturday, May 24, 2008

cuak

Semalam tak sempat aku nak update story br. De la satu kisah telah berlaku mase aku kuar gi setelkan bil. Maser tu on d way nak blk opis dah. Tetiba de sebuah keta Perdana V6 ni dok honk aku biler masuk higway Guthrie. Aku dah cuak beb. Kot de org nak aniaya aku ke. Dah le aku sorg gal. Walaupun hari maseh siang+cerah. Perasaan cuak aku tetap tinggi. Tp kalau ikotkan kaler keta cam seseorg. Tp aku tetap cuak sbb aku blom pasti tu saper. Nak kata aku tergesel ngan keta die takde la plak. Nak kata aku bw laju pun tak jugak sbb maser tuh aku tgk br 80km/j aku bw. So, pe kah salah aku????

Aku slow down. Biarkan keta tuh overtake aku. Tp tak jugak die overtake. Dok saing ngan keta aku. Pastu dok honk lagik. Adushhh... Saper plak nih??? Saper plak yg minat kat keta aku nih?? Arghhh... Dengan perasaan takot2 berani aku pun pusingkan kepala aku tuk melihat saper gerangan manusia yg rajin bebenor dok men honk tuh.. Lorrrrrrrr.......

Rupa2 nya itu adalah sub con compny aku keje la.. Isk2.. Aku mn cam keta die ma. Walaupun aku pernah nmpk keta die. Lega rsnyer... Ingatkan saper la tadi. Fuhhh...

Lepas tuh elok je pacik tuh overtake aku & meneruskan pecutannya selepas angkat tgn kat aku td. Isk2... Wat suspen je. Aku riso gak kot2 de yg tak kene ngan keta aku tuh ke. Tp keta lain takde plak honk. Nak kater de prob ngan tayar keta. Tak kot.. Sbb sblom tuh aku br pas topup angin tayar.

Smlm br aku kesempatan nak gi setelkan sumer hal2 kat luar sbb aku br dpt kembali bf aku. Isk2.. Kalau tak terasa cam patah kaki je. Ari tuh tgh keje, aku kene blk umah. De hal skit. Terpaksa aku pinjam keta bos aku. Pulang la aku ke rumah dgn membawa Toyota Hilux. Hahahaha... Terasa cam bw bus je. Naseb la tak kene lalu laluan yg halus + comey lote. Kalau tak, bermandi peluh la aku dlm keta yg berecon itu. Muahahhaa...

No comments:

Google