Wednesday, May 28, 2008

bomba

Guuuuuuuuud morning...

Naper aku cam gembire??? Takde pe2 la sebenarnye. Aku sebenarnya dlm keadaan tergamam ni. Mn taknyer, shop lot kat depan opis aku ni terbakar beb. Baru lepas terbakar. Tak silap dr pandangan aku la, cam terbakar pagi ni je. Bomba pun dok ade lagik kat bawah tuh. Nmpak cam pegawai tinggi diaorg pun ade sama. Cam best plak tgk keje ahli bomba ni. De yg dok check kawasan kebakaran. De yg check sekitar kawasan kebakaran. Tp serius beb... Mmg terkejut. Btol berdepan ngan opis aku. So, kalau korg terbaca berita pasal kebakaran umah kedai, korg akan tau la kat mn letaknya opis aku ni. Ehehehehe...

Semlm mmg hari yg aku free. Tp takleh nak oya2 online. Sbbnye pc aku telah di angkot tuk di upgrade. Sbb tuh la korg akan dapati not much entry from me altho I told u guys that I am all alone in the office. Nak wat camno... Sabor kan je la. Tghari kot br diaorg hntr blk pc aku tuh. Smtra tuh aku menggunakan pc yg lain. Raser cam tak baper serasi je guna pc baru nih.

No comments:

Google