Sunday, May 25, 2008

Norzawani

SELAMAT PENGANTIN BARU buat Norzawani Hanim bt Shairi. Today is her big day. Semoga ikatan ini berpanjangan hingga ke anak cucu.

Die ni merangkap jiran + rakan sekampung + rakan satu skolah aku. Jodoh die telah smpai. Walaupun ktorg sebaya & aku maseh seperti dahulu. Ktorg rapat maser skolah rendah. Biler dah naik skolah menengah dah tak baper kamceng. Tp still gi skolah skali. Kkdg blk skali. Die dok ngan opah die. Aku dok ngan opah. Ktorg sm2 dok ngan granny. Kebetulan, parents die keje sm parents aku. Bukan la satu tempat. Tp satu company. Adek de ada sebaya adek aku.

Maser kecik2 dulu, aku ngan die kuat main jugak la. Slalu meronda kampung naik beskal. Ptg2 ilang la kitaorg. Pergi bersiar2 ngan beskal. Biler dah naik skolah menengah, dah besor skit. Dah segan nak gi merayap ngan beskal. Ada lagik beskal aku. Tp dah huduh bebenor. Beskal tuh present dr abah aku maser aku drjah 2. Abah janji kalau aku dpt no 1-3, abah nak hadiahkan beskal. Kire insentif aku supaya belajar bersungguh. I miss maser2 lampau itu.

Pe2 pun, skang Wani dah jadi isteri org. Semoga berbahagia selalu. Owh, terkenang daku dgn kenangan lampau itu. Bersama2 kami membesar di kampung halaman yg tercenta. Yeehaaa...

Owh... Ari nih juga kenduri 2 pupu aku. Sori la. Aku tak tau nm die. Tp ngaku dua pupu. Pe la aku nih. Isk2...

No comments:

Google