Wednesday, May 14, 2008

serik

Ye.. Memang aku tgh dok menghitung waktu. Waktu tuk pulang keje. Tak sabar lak rsnyer. Sbb hari aku raser dah terlepas satu beban. Ehehehe...

Apakah beban yg aku tanggung??

Ala... Dlm entry yg lepas2 kan aku de citer yg aku kene kompaun. So, td aku dah gi setelkan kompaun yg aku kene. Tak pasal2 je aku wat amal jariah. Dr patut byg 60sen aku kene bayar extra RM19.40. Isk2...

Budak yg berani amek risiko. Skali dah terkena, len kali aku akan lebeh berhati2. Selagik tak kene. Slagik tuh aku dok wat ketegaq aku. Hahaha...

Dr kecik lagik aku dah camtuh. Kalau dah kene skali aku, aku akan serik. Aku akan sedaya upaya mengelak agar tidak kene tuk kali ke-2. Itu aku.

Tp de satu bab yg aku tak pernah serik. Hahaha... Walaupun tahu yg sakit akan perpisahan, aku tetap berani amek risiko nak mencoba naseb. Atau mungkin bab ini tak termasuk kot dlm topik serik nih.

Cth len. Pernah skali tuh, aku bw Unser, undur, pastu tercium skit keta kat blakang. Walhal Unser de je sensor. Camne tak kejadian tercium keta balakang tuh bleh terjadi aku tak tau la.

Lepas dari kejadian tuh, aku dah takot2 skit kalau undur keta. Aku dah tak mempercayai sensor sgt. Bkn leh pakai pun. Huh... Oh, sblom kejadian menimpa kat Unser, aku pernah bawa keta mak aku. Kejadian berlaku maser aku tgh reverse gak. Tp nih aku langgar bontot keta sendiri. I mean, famili car. I don't my own car yet. (^_^)

Kemek jugak la bontot keta yg kene langgar. Yg tuh kes aku maseh dlm percubaan. De sticker P yg besar tertampal kat keta. Keta yg aku bw takde sensor. So, 2nd kes aku cium keta org maser aku bw Unser tuh kire kes yg berlainan ngan kes aku undur keta then langgar keta famili sbb keta yg aku guna ni without sensor. Phm tak pe cuber aku smpaikan??? Korg wat2 phm je la.

So, kali ni walaupun park sekejap je aku akan cuber tuk pamerkan tiket parking.

Dah le td maser nak gi byr kat wisma mbsa, aku tawaf 3 kali bgnn tuh. Mn taknye. Aku blom pernah gi situ. Carik parking lot pun tak jumpa. Rupa2nya parking nye dlm bangunan. De basement parking khas tuk pelawat. Sunyi je kawasan tuh. Agak scary. Aku sorg2 je plak tuh. Pe lagik, aku jalan laju la ke kaunter pembayaran.

Tak mintak diskaun pun dah dpt diskaun. Ehehehe... Opsss... Takleh riak sgt. Allah marah ngan org riak2 nih. Dushhh... Ceramah lak aku nih..


***Korg pernah serik ke dlm perhubungan jika hubungan yg pertama or sblom2 tuh tak menjadik?? Just wanna noe..

No comments:

Google