Saturday, May 17, 2008

Piala Thomas 2008

Uhhh... Agak kuciwa jugak aku rasa biler Malaysia gagal ke final. Yg membuatkan aku bertambah geram biler bacer dlm paper smlm pe yg ketua jurulatih China nyatakan. Walhal game between Malaysia ngan China tak mula pun lagik. Pe yg ketua jurulatih China kata???? "China akan bertemu ngan Indonesia di final nnti". Wakakaka... End up, China akan bertemu Korea..

At least de gak fight antara Malaysia ngan China. Resultnya 2-3. Tp Indonesia ngan Korea plak keputusannya, 0-3. Selamat la tenaga 2 lagik pemain Korea. Nnti final diaorg de xtra tenaga. Korea, kalahkan China. Ehehehe... Tak pasal2 aku dah jadi penyokong Korea plak. Ahaksss...

Tak silap aku tahun akhir Malaysia julang Piala Thomas maser tahun 1992. Maser tuh aku darjah 2. Owh... Semangat sungguh aku tgk. Player terakhir adalah Rashid Sidek. Maser tuh keputusan 2-2. Mmg sengit giler la. Aku ingt lagik. Aku tgk ngan abah aku. Kat Cameron Highlands maser tuh. Sanggup aku berjaga sampai lewat semata2 nak tgk final sampai abeh. Naseb la menang. Kalau tak frust jugak la. Berjaga smpai lewat2..

Match semalam pun aku tgk gak. Tgk online. Tp aku tgk match Hafiz je la. Yg len2 tak berkesempatan nak tgk. Agaknye sbb aku tgk kot. Tu yg Hafiz kalah. Hahaha... Tak masuk akal nye alasan tol.

Bilakah akan Malaysia memilikinya???

No comments:

Google