Thursday, May 29, 2008

sin-dar-ela

Muahahaha... Oleh kerana sy teramat sleepy sebentar td, sy telah pun melaghakan diri dgn membawa diri menonton citer Sindarela kat tv3. Ehehehe... Bgs jugak la de online camtuh. Tapi naper ek The Ugly Betty takde online. Does anyone knew where I can download the Ugly Betty series???

Dah masuk part yg agak menarek bg citer Sindarela itu. Si Zoe asyik suka baling kasut kat Husin je. Ayu, sgt menyampah ngan watak tuh. Dah le mainkan perasaan balak die. Pastu gi tunang ngan org lain a.k.a bos merangkap teman sepejabat Ayu tuh. Dah lepas bertunang pandai lak tunang Ayu tuh main kayu 3. Br la Ayu tuh sedar akan kesetiaan Husin dan cuba merebut kembali hati Husin. Zoe cube nak dapatkan Husin. Husin lak mulut takde insurans. Cakap ikot dan je. Ikot sedap mulut nak berkata. Bak kater pepatah org dolu2, "TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR. TERLAJAK KATA BURUK PADAHNYA". Itulah yg telah berlaku pada Husin yg terlepas kata. Haidar tuh pun ok gak le. Rare je rupa die. Wakakaka...

Plg aku tak berkenan & rasa berbulu biler part berlakon ala2 org istana. Meremang je raser. Tu pasal aku malas nak folo citer ni beria. Aku hanya tgk biler aku terasa teringin nak tgk. Tak pun biler aku raser kebosanan mcm sebentar td. Ehehehe...

Citer ni tayang ari Selasa. Clash ngan The Ugly Betty. Sori la. Aku terpaksa korbankan citer ni tuk The Ugly Betty. Hmm... Ugly Betty pun dah cam nak smpai ke penghujung season je. Itu firasat aku sajer..

No comments:

Google