Tuesday, February 5, 2008

tuk Yum|3

Disebabkan byk persoalan yg Yumi tanyakan, di sini aku buka 1 entry tuk menjawab segala pertanyaan ko. (^_^)

1st of all, I want to thank you. A million thanks coz jadikan blog aku nih wajib baca setiap hari. Terharu saya gitu. Tp pagi tadi a bit bz. So, tak dapat nak meng'update' citer terkini.

Pasal Jodi Picoult. Aku br bc skit je. Well, aku nih mmg slow kalau baca buku english. Tambah lak tulisan comey lote sungguh. Setakat ni pe yg aku bleh katakan every character diceritakan dengan begitu detail. Seolah2 korang tau saper org itu sebenarnya. Tu je la kot. Tunggu aku abeh baca br aku komen ngan pjg lebar.

Yup, kat MPH memang de jual Jodi Picoult nye novel kembar tiga sekaligus. Lagi murah dr beli 1 semata2. Tp yg satu pun aku lambat baca. Nih kan plak nak borong sampai 3. Ehe.. Nanti ko beli tiga2 tuh. Pastu beli aku pinjam. Lalalala.. Bleh la yerk cik senior exec.. Ekekekek...

Pasal nak dating together2. InsyaAllah, after CNY kite dating reramai. Ajak Mai(Maisarah) skali. Die pun dah tanya dah biler nak jumpa. Bleh collect present I skali. Lalalala...

Ha, pasal filem Cuci. Kalau ko baca rating tuk filem tuh pun tak baper sgt. Just 2.5 star je. Jalan citer besa je. Simple. Bleh la layan kalau nak wat release tensen. Material ringan. Masa aku gi tgk tuh, aku tak high expectation sgt. Sbb tuh aku kata citer tuh best. Ketawa sepanjang citer. "Mmbr" ko tuh mungkin die high expectation sgt kot.

***Citer ghost gak best. Tambah2 lak ada ABG NAZ. Haihhhh... Comey sungguh die itu. Btw, nama abg Naz is Nazruddin Rahman.


Aku suka dua2 gambar Abg Naz ni. Cute je die senyum.


No comments:

Google