Monday, February 25, 2008

gud news

InsyaAllah, kalau dimurahkan rezeki aku akan di transfer ke department len next week. Wakaka... Klakor la I nih. Macam la kat opis I ni de byk sgt department.

Tapi berita yg aku trime sebentar tadi amatlah menggumbirakan aku. Memandangkan aku tak punya seseorang tuk dijadikan tempat berkongsi suka & duka, maka kat di blog ini aku mencurah rasa. Berkongsi citer ngan all d reader. Thanx..

Tadi bos aku de meeting + interview pasal new project. Tak silap kat Seri Kembangan kot. InsyaAllah de harapan tuk dapat, kata bos aku. Doa2kan la sama moga2 company kami berjaya peroleh projek tuh. Aminn..

Bos aku kata kalau dah confirm dapat projek tuh, aku akan di transfer ke tempat len a.k.a aku boleh pilih bilik yg maseh kosong kat opis ni tuk diduduki. Alhamdulillah.

Aku tak perlu lagik dok kat receptionist table ni. Kureng skit keje receptionist. Akan wujud plak tugas lain utk aku. Itu sudah pasti. Kemungkinan besar salary akan bertambah. Aminnn.. Alhamdulillah.

Teruja nak berhadapan ngan tugasan baru pun de gak. Tp pasti keje2 extra aku sblom ni harus diteruskan jugak. Cam gi shopping brg2 keperluan opis. Ohooo... Yg tuh sy memang suka. Bab2 shopping. Tak kisah la walaupun hanya bershopping kan barang opis. (^_^)

Sy yg suka shopping. Kene shopping brg2 stationary pun sy enjoy jugak.

Citer pasal shopping nih. Semalam masa kuar ngan bestie, ktorg kurang window shopping mahupun bershopping. Sekadar kuar tgk movie. Makan2 pun tak sgt. Tapi sempat la menyinggah beberapa kedai. Wajib tuh wat lawatan skit. Lalalala...

De la brg aku berkenan.Tapi disebabkan saya ini telah pun membulatkan tekad untuk mengumpul wang mendapatkan brg di wishlist sy, maka sy menahan nafsu bershopping itu. Saya telah berkenan ngan sehelai slack kaler cekelat + blouse (aku namakan sebagai blouse sbb cutting cam blouse tp kain tshirt, kaler sgt swit).

Mengenangkan satu brg ini yg sy kepingin sgt nak miliki, dah byk kali 'usha'ing, sy terpaksa menahan diri dari melakukan pembaziran wang dengan bershopping pakaian. ALASAN... o_O

One fine day, I'll get that 2 items yg sy sudah terpikat. Price-reasonabel. Plus another item in my wishlist which is a new handbag. Tp yg satu barang ini jugak idaman saya. Masa lunch hour td dok chit chat ngan MaiH. U noe d item that I mention here, rite??? ***wink..wink..

Yup, jika sy dapat kamu, item pujaanku, aku akan jaga kamu sebaik2nya. Aku akan pastikan kamu dapat berkhidmat utk aku selama yg mungkin. Aku akan pastikan tiada seorang pun yg dpt mencederakan dirimu. Aku akan pastikan kamu tidak jatuh sakit. Kamu tak dimasukkan ke mn2 ER. InsyaAllah.. Aku akan jadi seorang yg setia, hnya pada kamu. Wakakaka.. (Tiru vowed yg telah dibuat oleh kamu, MaiH.)

Sy nak blk kg. Nak blk kg...

***Blk umah ari ni aku akan sunyi sedikit. Selalu de opah kat umah. For past 2weeks. De org yg akan melayan aku borak lepas blk keje & sblom tido. Skang opah dah di"transfer" ke umah macik aku kat KL plak. Huhuhu... Opah, I miss u.. Opah aku kalau dtg sini kene bahagi2 masa. Dok umah anak ni sat. Then gi umah anak len plak. Takleh dok satu tempat je. Kang de yg sentot.

***Feeling good. Happy. Gumbire***

au revoir

2 comments:

mysenoir said...

oui. je sais. heehe
bgusla da de vow gak. make sure u keep it tho. klo de can la. hehe

Anonymous said...

alamak.. mende tuh?? words baru. smlm tak sempat nak bljr. dah stepped out. insyaAllah, i'll keep it.i mean the vow. tak sabaq r plak. kalau u tak mo lagik, meh sini i loan dr u. ehehe..

Google