Friday, February 29, 2008

masa rehatku

No time to make a lot of entry. Idea ada, just masa tak mengizinkan je. Td time lunch aku kuar. Besa la. Dah hujung2 bulan ni, tugas saya kene setelkan segala macam bil yg de. Almost 2hours gak. Tp tak selesai sumer. Tak gi bank in duit sewa opis je. Malas nak ke Maybank. Jauh. Lagik satu, rimas biler salesman dtg dok promote brg penjagaan keta. Isk2..

Hari ni aku wat perkara yg blom pernah aku wat. Orang lain mungkin pernah watnye. Aku je yg blom pernah wat lagik. Pe dia?? Aku lunch sorg2. Kat Tesco Extra. Kenyang beb. Sampai skang ni. Dah le lepas makan aku TER'burp'. Masa tuh de sorg dak kecik lalu depan meja aku. Die siap toleh. Adoiii.. Malu nye. Blushy 4

Alhamdulillah. Rezeki aku. Best sebenarnya kalau dpt gi kuar berjalan2 ni. Tambah lak aku ni memang jenis kuat jalan kot. Ehehehe..

Kalau berjalan sambil disertai ngan shopping ngan makan2, lagik aku suka. Thumbs Up

Owh.. This weekend, no update from me. Aku akan menghadiri majlis pertunangan cousin aku. Lalala.. Don't ask when is my turn. Sbb aku takde jawapan. Sampai masa aku, aku akan kongsi ngan korang. Ngan sapa lagik aku nak kongsi. Doakan tuk kebahagian aku. Way To Go

***A bit sleepy selepas mengambil lunch yg agk berat hari ni. Sleepy

No comments:

Google