Monday, February 25, 2008

sixteen years

Perghh.. Lama tuh.. 16 tahun.. Isk2..

Pe yg lamanya?? It's been 16 years that I last met my long lost friend. Last jumpa sumernya dak hingusan lagik. Ehehe..

Yesterday, I met them. Not all of them. But a few of them. Miss them & those gud time back then.

Excited, happy, macam2 perasaan de. Mula2 tuh cuak gak le. Lama tak jumpa. Ntah diaorg ingat kat aku lagi ke tak. Huhuhu...

Gud news.. Diaorg ingat lagik aku. Macam2 citer yg kuar masa jumpa semalam. Dari zaman tadika sampai ke zaman dah besor2 belaka ni.

Tujuan gathering semalam nak wat farewell party sempena pemergian Gary ke Australia. Tak tau biler die nak balik M'sia balik. Katanya nak keje kat sana.

Susah gak nak catch up citer2 diaorg. Aku blah dari sekolah tu sejak darjah 2 lagik. Diaorg lak satu sekolah sampai ke form 5.

Konon2nya Edie kata nak wat reunion tuk 1 Terung. Klakor kan nama kelas aku dulu. Terung, kobis & tomato. Masa darjah 2 lak aku masuk kelas 2 Kobis. Ehehe... Tapi kebanyakan yg dtg semalam adalah former student from 1 Terung.

Cikgu klas, aku ingat lagik, Cikgu Mahani (form teacher 1 Terung) & Cikgu Yusof (form teacher 2 Kobis).

Saper yg de semalam?? De Edie (org yg ajak aku join), Atan, Gary, Teleb, Nadia, Wong and Hazel (Gary's gf).

*** Suatu hari nanti aku akan story sama kamu sumer camne aku leh ketemu kembali ngan kengkawan yg telah lama aku tinggalkan ini - 16 tahun beb bukannya 16 hari mahupun 16 bulan.. Semalam dah stori kat Gary. Mereka agak kagum ngan usaha gigih aku menjejaki rakan2 lama.

After 16 years

Wong, me, Nadia, Teleb, Edie, Atan, Gary, Hazel.



---FRIENDSHIP FOREVER---

Google