Wednesday, February 27, 2008

semalam

Semalam me, a bit blur + busy. Mujur gak busy, kalau tak aku aka kebosanan. Sebab kebizian yg melanda menyebabkan takde byk kisah yg aku pamerkan di dlm blog.

Aku sedey. Selepas hdd aku prob, aku nye pen drive lak wat hal. Aku rasa cam die diserang virus sbb tak leh nak open langsung. Dah tuh kalau nak explore pun takleh. Tapi tetiba aku musykil sama ada pc aku ni diserang virus or dlm pen drive aku yg de virus.

Katakanlah dalam pen drive aku yg de virus, nape biler scan tak dpt kesan?? Antivirus aku ni tak cukup kuat nak mengenalpasti sang virus itukah?? Buat yg tertanya2. Aku guna AVG. Hmmm...

Kalau benda2 kesayangan aku ditimpa masalah, aku akan sedey. Begitu juga kalau org2 kesayangan aku ditimpan masalah, aku akan bersedey jugak. Sensitip nye budak aku ini. (^_^)

Today I had donut for breakfast. MaiH, semalam tak jadi nak pi mkn sizzling. Tak best plak layan sorang2. Lastly, tapau donut. Dapat 4ketul. 2ketul dah selamat semalam. 2ketul lagik simpan tuk ari ni plak. U nak??

Best2 sbb tiap kali lunch mesti de org amek berat, tnya, "What's for lunch?"... Thanx dear sbb ngan u leh dok praktis Eng. PRACTICE MAKE PERFECT

No comments:

Google