Tuesday, February 12, 2008

s i c k

Huhuhuhu...

I'm sick.

(-_-)

Sakit tekak.

Selsema lagik.

Biler dah combine dua2 nih, dah mula nak batuk.

Kang aku menjadi penyebar virus kat umah lak. Dah takleh nak gomoi dat boy. Takleh nak cium2 die. Kang die berjangkit lak ngan aku. Dak tuh antibodi kureng skit.

Skang nih dat boy nama die Idlan, dah leh nak cakap. Baru dok belajar cakap. Geram giler ngan die. Tengok aksi die yg mencuit ati, leh ilang rasa tensen. Tp kalau die melalak, aku angkat kaki jauh2 la. Ehehehe..

Biler dah camnih, lidah rasa tak best. Nak makan pun rasa tak selera. Mungkin nih permulaan tuk aku start d3t. Lalala...

Semalam tak dapat menahan selera. Apa lagik biler de feveret food ku. Yong tau foo. Sedap beb. Mkn sampai sy kekenyangan. Luper terus pasal nak d3t masa dok makan. Lepas mkn br r teringat. Adehhh... Kene kuatkan semangat & juga iman. Jangan mudah tergoda..

***Saper nak teman aku pi klinik??? Kepala pun dah start pusing nih.

Keje???? Byk lak tuh... Isk2...

No comments:

Google