Wednesday, February 13, 2008

dunia baru

"Aku suka kat ko, tapi dalam hati aku de orang lain". Itulah ayat yg Opie kata kat Rio.

Susahkan bile berlaku situasi cam tu. Ye la, kita suka kat seseorang tapi dalam masa yg sama dah de seseorang dalam hari. Mungkin ini kehendak kita sendiri. Kita yg tak nak hapuskan org yg berada dalam hati kita sedangkan kita tahu hakikat yg orang itu tak mungkin kita miliki kerana org itu telah ada orang lain menghuni dalam ruang hati die.

Perghh.. Ayat aku berbelit sakan. Harap maaf. Kondisi saya tak berapa bagus. Orang sakit. Ayat pun merepek je. Semalam aku dah berkeinginan nak wat entry ni. Cuma masa tak izinkan. Hari nih mujur de kesempatan tuk dicuri. Ehehehe...

Sedey r plak sbb lepas nih malam Isnin aku sedikit tak meriah kerana Dunai Baru d Series dah tamat tuk season 3. Huhuhu... Aku maseh belom kesempatan nak gi nonton DBTM. Lagipun cam tak excited sgt. Lepas tgk promo kat tv & baca segala macam komen2, hati menjadi tawar sedikit. Kalau gi tgk pun aku tak menaruhkan harapan yg tinggi.

***Hari ni selekeh sungguh sy ke pejabat. Dah le pakai jeans. Pakai lak shirt gambaq Mickey Mouse. Haihhh... Nak wat camne. Sapa suruh aku mai opis. Aku memang dah bersiap santai je. Bersiap ala2 orang sakit. Simple & casual.

No comments:

Google