Wednesday, February 27, 2008

dua dak kecik

Tak concentrate tol aku tgk tv semalam. Tak dpt nak hayati citer The Ugly Betty. Nak tgk citer korea yg terlepas 2 episod tuh pun susah. Dah try cari kat 8tv. Tp diaorg tak upload pun lagik citer tuh. Huhuhuhu...

Naper sumer ini terjadi. Gara2 dua org dak kecik kat rumah itu. But I love both. Nak wat camne, dah syg, dua2 pun aku kene layan gak le. Walaupun ngan diaorg dua gak la yg kekadang wat aku benggang. Isk2..

Mula2 aku bacakan buku citer tuk si adek. Abeh khatam, die suruh ulang blk. Pastu kakanye plak datang menyendeng kat aku. Mintak dibacakan plak buku citer. Padahal ibu ngan abahnye rilek aja. Takpe la. Aku layan kan. aku bacakan buku citer tuk si kakanya plak. Adek die dah lari gi kat ibu.

Yg kakaknye, lepas abeh satu buku citer, die sua yg len plak. Sampaikan majalah Mickey pun die suruh aku baca. Takleh terlepas satu ayat pun. Iklan pun die suruh baca. Uishhh... Mendera tol dak ni. Sampai kol 10.30 p.m ibu die panggil masuk tido pun die tak mo lagik. Aku pun pujuk la die. Sok baca lagik...

Dua kecik yg bleh hiburkan aku & wat aku sakit jiwa.

(^_^)

No comments:

Google