Monday, February 11, 2008

back to work

Sy sudah kembali dr cuti pjg di kampung. Cuti panjang??? Ehehehe... Tp rasa2nya, badan je kot yg de kat sini. Soul maseh berada di kampung. Huhuhuhu...

Hohoho... Back to work. Sy bleh mula blogging semula. Di samping keje di opis yg sudah pun menanti saya. Keje ari tuh yg tak sempat nak disiapkan. Sambung wat ari nih.

Rasa sat je 4 hari 3 malam kat umah. De sedara dtg umah. Aku tak kesempatan nak hadiri majlis Zamira. Lagipun die tak cam btol2 ajak je. (^_^) Takpe. Dari kejauhan aku mendoakan kesejahteraan tuk die. Aminn....

Sepanjang cuti ari tuh, tgn gatai je nak ber'blogging'. Idea pun melimpah ruah. Tapi tak dpt. Aku tak bw blk laptop. Ala... Kalau bw balik pun cam bleh online je. Ehehehe... Laptop aku rosak ma. Uwaaaa...

Perjalan balik ke kampung & balik dr kampung, kedua2nya menempuh jem. Ahakss.. Mujur bukan aku yg drive. Pakcik aku drive. Itu pun die dok bising. Dah le bawa keta automatik. Cuba kalau org yg bawa keta manual. Perghhh... Penat tak hengat nye la. Tp kan mmg penat pun kalau tersangkut dlm jem. Bg pemandu & juga penumpang.

No comments:

Google