Thursday, February 14, 2008

l a g h a

Banyak entry yg sy telah lakukan hari ini. Kebanyakkannye mengarut je lebey. Copy & paste pe yg sy baca & terasa nak kongsi ngan anda semua.

Ahaks... Time org tgh keje bertimbun2, aku lak sebaliknya. Aku free. Tak banyak keje. Dah tu idea pun takde nak membuat entry. Tu yg tercipta pelbagai entry yg ngarut2 belaka. Bukan ngorat ek. Korang baca elok2. Spell & pronounce it correctly. (^_^)

Banyak gak lagu yg telah berjaya aku download. Wat keje lagha (Ustazah aku masa sekolah menengah dulu selalu guna perkataan ini. Melekat terus sampai skang. Selalu gak aku guna. Ustazah Rozita & Ustazah M-tak ingat r nama. Isk2... Please help me my friend.). Hahahaha...

Opss... Bagi mereka yg tak tau lagik. Meh sini aku nak kasi update skit. Rakyat Malaysia akan mengundi pada 8 March 2008. Owh... Satu tarikh yg menarek. -0-8-0-3-0-8-

Adoiii la.. Naper ari ngundi weekend. Tak dapat aku nak lanjutkan cuti panjang2 kat kampung. Kalau tak bagus je aku dapat bercuti panjang. Lalala...

Nih de lagik satu lagu yg aku suka. Tp tak rajin lak nak wat entry. Kang korang makin menyampah lak nak baca blog aku. Banyak sgt mende ngarut.. Meh la aku bagi tajuk lagu & penyanyi nye. Everyday I Love You Less And Less by Kaiser Chiefs.

Sapa yg terasa nak dgr lagu nih bleh try cari. Best. Aku suka musik berserta liriknya. Sapa yg malas nak cari leh 'drop'kan komen. Tinggalkan emel add anda. Nanti aku kasi spesel emel delivery. Ehehehe..

2 comments:

mysenoir said...

ustazah maleha kn? btoi ke. ehe. i tau lgu tu. bzaman pny lgu a. time u dlu kn. bes gk a. catchy. drumer band tu agk kiut. hehe

Anonymous said...

thanx MaiH. U r my super power gal kerana telah menolong sy mengingatkan kembali nama Ustazah Maleha. ehehehe.. memori I terganggu. asyik ingt nama Madihah je. watak dlm dunia baru. eheheh...
alamak, I nmpk sumer grup tuh serabut & serabai je. tak perasan plak kekiutan drummer je. kurus melidi je. ahaks..

Google