Tuesday, February 19, 2008

congratulation

Congratulation to my dear friend Irwanee bt Raini.. Wow, tak lama lagik member aku yg sorang ini nak mendirikan masjid. I'm happy for her. Walaupun sedikit keterkejutan.

Kami semua bajet Azni yg akan mendirikan masjid dulu. Ehehe.. Jodoh dah de, seru dah sampai, pe nak tunggu lagik, ye tak Wanee?? Miss ya... Lama seh tak ketemu. 2 tahun Wanee blk M'sia, tapi aku tak kesempatan nak jumpa die.

InsyaAllah, aku akan hadiri big day mu itu sahabatku.

Satu lagik ucapan taniah aku nak tujukan wat Kate. Sori r. Aku tak bape sure nak eja nama penuh si Kate ni. Ehehehe... Congratulation for your engagement.

Wah, dah meriah ngan kengkawan aku yg dah bertunang & nak kawen. Tapi tak best skit biler citer kat mak aku. Kang mak aku mula tanya bila lak turn aku. Adoiii... Calon pun blom ada, mak. Lagipun skang nih aku bleh enjoy sepenuhnya duit gaji aku. Lalalala...

***Berita gembira dr 2 sahabat aku ini telah membuatkan aku lupa akan perkara yg aku tak suka yg berlaku semalam. Hmm...

1 comment:

mysenoir said...

ye ye.. wanee nk kawen. xsabar. hehe

Google