Tuesday, February 5, 2008

Lovers In Paris

Korean Series yg tengah aku download. Baru siap 3episod. Aku dah terpikat tuk mengikuti citer ini ngan lebey lanjut. Aiyokk.. Berzaman juga la nak tunggu abeh download complete 12 episode. Tp sy akan sabar menanti.

Aja2 fighting... q(^_^)p

Aku tau la aku ketinggalan zaman. Citer nih dah lama pun. Tapi baru skang aku nak layan. Kalau korang nak tau. Citer Winter Sonata aku tak pernah ikot langsung. Padahal org dok kata cite tu best. Ramai gak member2 yg layan. Tok sah kata series camtu yg org lain kata best yg aku tak pernah tgk. Citer Titanic pun aku tak pernah tgk. Hahaha..

Walaupun pelakon citer Lovers In Paris nih tak baper nak kacak. Tp layan je. Ehehehe.. Jalan citer memang fairytale la. Kalau ikot logik akal, memang tak kesampaian. Isk2...

No comments:

Google