Friday, February 1, 2008

celaru

Adoiila... Mula2 dah senang hati sebab problem ngan streamyx dah setel. Tetiba muncul lak prob lain. Adehh..

Aku ke yg salah bagi arahan or d other person yg tersalah dgr arahan. Macam ni. Sumer org kalau bleh nak dapatkan perkhidmatan terbaik dgn harga terendah. One day, agent streamyx dtg opis. Promote package RM99. Before this we used RM148 package. Biler de yg murah, mesti la nak apply.

Agent tu kata kalau apply tak semestinya akan dpt. Try & error. Kalau dpt tuh kire my luck la. A few days later, I got a call kata application succeed. Ok r tuh. Smlm technician TM dtg opis pasang & set up segala menatang yg berkaitan. Sepatutnya aku kene terminate line yg lama. Bile call customer service, diaorg kata tak perlu. Sbb mmg nm company aku register satu line je. Lega rasa nye...

Masalah timbul bile bos call. Die kata, line fon dah bertukar jadi line fax. Line fax tukar jadi line fon. Adoiii... Nih bleh menimbulkan kekeliruan yg amat besar bg company nye customer & supplier. Nampak gaya nye aku kene la gi tm point menyetelkan hal kecik ini. TAK RAJINNYA.

Lagi satu sebab selain tak rajin adalah aku nih gabra skit biler berdepan dgn something yg aku tak mahir. Tak mo tunjukkan ketidakberapa cerdikan aku dlm hal tuh la. Ehehehe.. Tgk le. Kejap2 lagi ke aku gi. Arghhhh...

---Pagi2 lagik otak dah serabut. Mencinyeeeeee....

(-_-)

No comments:

Google