Thursday, February 28, 2008

nak jugak

Bos aku merangakap pacik aku telah membelikan dirinya sebuah komputer riba baru. Perghhh... Best siot.. Punyer lama dah die dok berangan nak memiliki satu. Akhirnya tercapai jugak akalnya. Happy

Function ok... Aku dah explore pun tadi. Die yg suruh. For me, the price is so reasonable. Dengan harga yg kurang seribu dr harga laptop aku, dpt free give byk. Huhuhu...

Tp takleh nak dibandingkan la dulu & skang. Akunye laptop beli thn 2004. Dah 4 tahun. Banyak harga gadjet yg tlh jauh lebey murah. Contoh yg plg ketara adalah pen drive. Kalau masa baru2 kuar dulu, 128mb harga maseh ratusan ringgit. Skang nih, pe barang guna mb. Tak men dah la. Sumernye gb. Pehhh...

Lupa lak nak citer kehandalan komputer riba baru itu. De dvd writer. Hoorayyy... Dkju, nnti aku nak pinjam dvd My Gal ko. Pastu leh aku burn kat dvd. Sebelom ni nak cari org yg de dvd writer agak susah. Skang dah de depan mt. Jgn lepaskan peluang yg de.
Lightbulb Idea

Tapi kan cam rugi plak aku beli cd byk2 ari tuh. Sampai 50keping. Ingat leh share ngan office used. Ttb je td bos ckp die de beli cd. Huhuhuhu...

Takpe2.. Aku berniaga ngan adek2 aku. Jump For Joy

Aku nak jugak komputer riba baru + 'item itew'(yg tlh lama aku angankan). Winky

No comments:

Google