Tuesday, February 26, 2008

tidak ketahuan

Emosi tidak ketahuan hari ini. Cam blur2 je. Uwaaa..

What's wrong with me?? Kene sampuk ngan pe lak ni. "ghost"... Isk2...

Baru selesai tgk ulangan Ghost. Semalam tak sempat nak abihkan tgk. Wondering, why there is still no updates for Coffee Prince. Malas nak tgk live. Kureng mood nak tgk tv. Semalam pun aku tak tengok. Baru 2nd episode. Kalau nak ikot, blom ketinggalan lagik.

Lepas Maghrib semalam aku tetido. Lama gak. Sampai masuk waktu Isyak. Rasa penat + letih. Mujur blk keje petang semalam aku dah makan siap2 tuk dinner. (^_^)

Dah bgn tuh, susah plak nak tido balik. Lambat gak br aku tertido balik. Mungkin sebab aku dok layan citer My Name Is Kim Sam Soon. Citer korea. Huhuhuhu... Dtg blk rasa sedey. De 2 citer korea feveret dlm hdd aku yg de masalah itu. De citer Full House + My Gal. Sabar2.. Ni hanya dugaan kecil tuk aku.

No comments:

Google