Wednesday, February 13, 2008

today

2day, I'm not feeling well. Dah gi klinik. Dpt MC 1 ari tuk ari nih. Tp bos panggil keje. Ni pun baru je masuk opis. Td bgn tido pun dah dekat kol 11. Lepas subuh bgs je sambung tido.

Sedikit demam, selsema & sakit tekak. Tak sedap tol ubat sakit tekak. Kene hisap. Biler dah abeh hisap rasa cam lidah tebal 10 kaki. Hahaha...

Semalam lepas telan panadol aku rasa ok skit. Keje tgh banyak skang nih. Tu pasal la aku dipanggil masuk opis gak ari nih. Aku curi masa skit nak wat entry nih. Ehehe..

Mata ngantok siot. Agaknye penangan ubat selsema kot. Selama ni kalau makan ubat selsama yg diketahui umum leh watkan seseorang ngantok, tp bagi aku tak lut langsung. Ari ni situasi dah berbeza. Tak sampai sejam, aku dah mula ngantok. Mata cam nak kene tongkat ngan lidi je. Kepala maseh pusing skit2. Sebab panas badan kot.

K r.. Nak continue wat keje saya. Kang takleh lak balik awal. Doakan aku cepat sembuh. Aminn..

No comments:

Google