Friday, February 1, 2008

ketensenan

Tadi aku telah memergikan diri menyetelkan a few things. Gi ke town. (Dikju marah kalau aku kate aku gi sa sbb aku mmg dah de kat sa. Ehehehe...)

Byk siot keta tak terkira. Itu tak kisah la. Tp bukan banyak keta yg wat aku tensen. Tp pemandu2 kereta itu punya sikap. *** Sigh...

Sakit mental dibuatnye. Terutama skali female's driver. Perghhh... Cilok ikot suka die je. Without using the signal. Aiyokkk.. De kegunaannye engineers wat signal tuk kenderaan. Gunanya tuk memberi tahu or amaran kepada pemandu lain yg anda hendak cilok/overtake. Bukan nak salahkan hanya female's driver. Ada gak male's driver yg tak reti guna signal.

Itu sepasal. Yg len plak. Potong q. Wow... Itu mmg hangin la. Org lain pun nak cepat gak. Tp sabar je beratur. Yg potong q tu sgt pentingkan diri sendiri tol. Dah le ptg q, cilok mencilok without signal. Tak larat aku nak geleng kepala masa dlm keta td. Sini la tempat nye tuk sy mengadu domba. (^_^)

Kwn2 yg memandu, pandulah dgn berhati2. Gunakan signal ketika nak membelok mahupun mencilok. Bersabar kalau kene q. Kalau overtake, makin sesak jln. Sila bertimbangrasa.
(Pesanan ini dibawa oleh r3d l0ver utk anda'S' & saya.)

No comments:

Google