Wednesday, February 20, 2008

kejutan

Perghhh... Semenjak dua menjak ni aku asyik dok trime kejutan je. Adehhh.. Macam2 kejutan yg dah aku terima. De yg aku leh terima sepantas kilat. De yg aku kene kunyah slowly seblom dapat hadam kejutan itu.

Semalam & ari ini aku telah menerima kejutan. Semalam kejutan yg membuatkan aku happy. Gembira. Teruja. Tertekan(pinjam word Wan Zara).

Hari ni plak kejutan yg membuatkan aku NUMB. Tak tau nape. Dah nama pun kejutan. Mmg la aku terkejot. Hahahaha...

Kawan2, bakal hubby Irwanee namanya Fitri. Orang Shah Alam. Setakat ni itu je maklumat yg aku dpt dari Irwanee. Aku pun bukan tau banyak sgt pasal love live Wanee. Die bleh plak kata die pun terkejot sama. Adoii... Yg nak kawen tu die. Pe la die nak terkejot nye. Agaknye die terkejot sebab melangkah bendul kawan2 yg dah sedia maklum & terang2an berpacaran. Ahaks...

Bak kata MaiH, de yg journey of love diaorg yg panjang, de yg pendek. Macam Wanee, maybe pendek kot. Ehehehe..

No comments:

Google