Monday, February 25, 2008

dunia baru the movie--finally

Akhirnya aku gi nonton sudah movie dunia baru the movie. Puas hati.. Mungkin sbb aku tak high expectation sgt sblom gi tgk citer tuh. Takot kalau high expectation, kang aku frust biler tgk jalan citer yg tah pe2. Ehehehe...

Tapi kosentrasi aku terganggu tol masa tgk wayang semalam. Budak dok balakang aku. Dok tak reti diam2. Menggelisah aje.

Ngan kaki dok tendang2 kerusi aku. Pastu dok menongkat dagu kat belakang kerusi aku. Adoi...

Mak die tak de plak suruh anaknye dok diam. Aku dah toleh beberapa kali suruh dak tuh dok diam skit. Ye r.. Aku masuk gi tgk wayang tuh bukannya mak die yg taja. Aku taja diri sendiri ek. Huh..

Berbalik kepada komen movie yg aku tgk. Ok, keseluruhan citernya. Aku boleh bagi 3 bintang.

Walaupun de part yg tak baper nak masuk akal biler difikir2kan balik. Ehehe..

Scary gak biler org terlampau suka sampai culik bawa lari. Isk2.. Tapi kan aku tertanya2 gak saper org yg Anizah mention dalam diari die. Org yg die minat. Korang rasa2 sapa??

Agak2nye Dunia Baru de sambungan tak?? I mean, the series.. The movie, takyah de sambungan pun tak pe la. The series lagik best.

No comments:

Google