Friday, February 29, 2008

"kasih bukan kau"

Yuhuuu... Sy dtg kembali. Teethy

Semalam hanya sempat wat satu entry. Keje byk. Tambah lak ngan line internet yg cam pening2 lalat. Bley aku dah taip pjg2 komen tuk kwn aku nye blog, bile nak publish tak kuar langsung. Huh, potong stim tol.

Orang dah semangat menabur komen. Sedey de gak. Nnti biler aku de mood, aku akan jenguk blk page die. Kemudian aku akan jatuhkan komen yg pjg lebar. InsyaAllah..

Lagi satu yg telah berlaku semalam. Aku dimarahi oleh bos ku. Sad

Takde la sedey mn pun. Tp terusik skit hati de la. Semalam aku takde la rasa ke'blur'an yg melampau. Camne r bleh aku tersilap/ter'miss' nak masukkan doc. Well, manusia tak perfect. Its normal kalau berlaku kesilapan.

Sebab rs cam tensen, aku membawa diri makan angin lepas office hour. Tak gi jauh pun. Ingat nak gi mkn. Tp tak best plak layan perasaan sorg2. Ngan pakaian ofis nye. Penting tuh pakaian camne. Walaupun kekadang aku tak peduli tentang pakaian. Sememeh je..

Sempat gak aku mendapatkan majalah dan komik. Komik tajuk "Kasih Bukan Kau". Best gak. De sambungan nye. "Kasih Hanya Kau".

Tapi vol 2 tak jumpa plak semalam. Aku dah pesan kat bf aku. Kalau jumpa tlg belikan. Tak sabar lak nak tau pe ending nye. De lagik satu tajuk komik 2 vol yg aku akan miliki.

Macik aku cam terkejut je bile mendapati aku melayan komik sebegitu rupa. Lol

Itu adalah aku. Dah byk gak komik yg aku kumpul. Tp kebanyakan jln citer mesti yg swit or ala2 jiwang. Itu aku (tuk pengetahuan Yums) (^_^)

***Yums, aku suka de lagik sorg nm Nas. Nama die NasT. Ko tgk citer Kami kan? Dlm citer Ghost die yg nak berpacaran sama Cheryl(Ezah).

1 comment:

Anonymous said...

aku suke gakkkkkk!!!!!! sejak bile kite sama taste ni....wakakakakakaka

Google