Monday, December 1, 2008

ringkasan d last wikn of nov 08

Semalam aku berpeluang menjejakkan kaki ke Digital Mall kat PJ. Mata cek dok meliar je. Ke kiri. Ke kanan. De la barang yg aku usha kan. Aku dah tangkap cintan kat satu netbook ni. Pe yg menarek, tertarik, deboomm??? Kuasa hayat bateri nya yg tahan sehingga 8 jam. Perghh...

Mo aku tak tertarek. Sementelah, aku telah terpikat dengan beberapa kenyataan part time blogger yg dpt wat site income thru blogging ni. Menarek bukan?? Hmm.. Sedangkan yg dah jadik mak orang pun rajin blogging ngan pendapatan sampingan yg agak menarek. Hiksss...

Nampaknya aku dah lari tajuk ni. Ehehehe...

Tujuan aku hanya nak memberitahu yg aku terpikat ngan beberapa item di situ sahaja. Aktiviti hujung minggu aku biasa2 sahaja. Hari Sabtu kuar berfoya2 ngan MaiH. Sambil2 mencari hadiah. Tapi kami berdua sering terpesong dari tujuan asal. Aduhyaiii... Tak dapat nak menahan godaan la.

Aku & MaiH terpaksa mententeramkan diri masing2 supaya fokus kepada tujuan asal kitaorang. Nak cari adiah tuk orang. Bukannya nak cari adiah tuk diri sendiri. Lalalala... Mulanya MaiH cam khuatir je kalau kitaorang kuar awal, nanti terpaksa tunggu lama plak. Tunggu saper??? Tunggu kakak MaiH. Katanya nak turun KL. Nak gi kenduri kat Johor. Nak la jumpa ngan adeknya yg tak dapat nak pulang ke Tepeng. Saper lagik kalau bukan MaiH adeknya. Sekali lagik aku pekena Nando's. Sedap. Paling sedap chips nya. Yummmy...

Ahadnya pun aku kena fast food gak. Kali ni atas tajaan pacik aku. Kitaorang pekena Pizza Hut. Dengan penih konfiden pacik aku nak pekena Pizza Hut kat Digital Mall tu. Sayang seribu kali sayang. Pizza Hut kat situ tutup for renovation. Puas jugak aku, macik aku & adek aku gelakkan pacik aku. Naseb baik pacik aku masih berbaik hati tuk belanja kitaorang makan walaupun lepas kena gelak sakan. He2...


~~~Selepas episod aku kurang selera makan, skang ni selera aku makin bertambah. Buktinya adalah penambahan berat badan. Aku tak pasti berapa banyak pertambahannya. Tapi yg pasti memang bertambah la berat badan ku. Lalalala....

No comments:

Google