Tuesday, December 2, 2008

aku sudah bilang

Bukan sekali dua aku pesan. Beberapa kali. Tapi buat sambil lewa je. Hmm... Aku plak bukan jenis yg pandai bagi nasihat. Isk2... Aku dah ingatkan dari pagi semalam lagik yg keje yg dia dok buat tu, hari ni nak guna. QS nak letak harga. Senang kalau buat draft gn excel. Kena wat short summary. Senang je. Bukan tebal mana pun bq tu. Tak sampai sejengkal pun.

Kenapa aku bebel plak ni??? QS dah datang ke opis since 10.00 am nak buat keje dia. Tapi yg incharge wat summary tu tak siapkan lagik tugasan dia. Naper aku tak tolong siapkan??? Aku pun ada gak keje aku sendiri. Kalau semua keje dia aku nak tolong buat, keje aku plak saper yg nak tolong. Tambahan plak, dia bukannya baru keje. Kot kalau baru keje, takpe la jugak aku tolong mana yg patut. Isk2...

Aku bukan benggang, cuma geram je. Petang semalam lepas dia balik aku pun pi la jengok, baru luak separuh je. Bila aku mula bagi tugasan tu kat dia??? Ari Jumaat, 28/11. Sepatutnya, hari ni tinggal tak banyak dah le. Ni dah kol 5.00 pm, aku tengok de banyak lagik dia tak siap summarize.

Satu lagik. Bos aku suruh kejar payment. Bukan main kejar2 ye. Cuma kejar thru telepon je. Tapi tak dapat la. Tak berangkat. Pehal tah le. Takkan la orang tu tak sakit telinga kot d0k dengar tepon dia dok dering je. Hmm... Pelik la.

Meja aku memang cam sarang tikus dah. Bersepah tak hengat. Lalalala... Due date 2 tender by 5th. Huksss...


~~~Sempat lagik aku nak sisipkan 1 entri. Lepas gian.
(",)

No comments:

Google