Wednesday, December 17, 2008

saper dulu

Aku wat pilihan tuk beralah & ketepikan semua perasaan yg tidak senang tu. Malas dah nak bersesak dada fikir menda2 remeh camtu. Saper mula dulu. Saper nak buat dulu. Last2 aku jugak yg akan terasa sesak dado den. Uhhh... (Bukan merujuk kpd 1 situasi shj. Tapi merujuk kpd banyak situasi yg berlaku dlm kehidupan aku.)

Apa yg aku repekkan tu???

Bior la aku je yg paham. Yg penting aku dah letih ngan situasi seperti itu. Aku bukannya kecik lagik nak buat perangai camtu. Pemikiran pun dah makin matang. Usia tak payah nak kato la. Bak kata adek aku yg bongsu tu, "Opah masa baya kakak, anak dah 2".

Cittt...

Bleh plak nak samakan aku ngan opah aku masa dolu2. Len la adek oiii.. Sabor je la. Aleh2 statement tu yg menjadi pojaan adek2 aku yg lain gak.



~~~14 days to say goodbye to 2008~~~

No comments:

Google