Friday, December 12, 2008

sodap botuiii!!!

I'm still craving for mi kari. So, pe lagik. Bila dah kuar ngan adek aku tu, harus mencari kedai yg menjual mi kari. Ketemu juadah itu di laksa shack. Bukan kat tempat lain takde. Saje nak jamu adek aku something special. Special ko?? Bagi aku tempat tu special la. Lain orang lain seleranya. Jemput menjamu mata sahaja. Hiksss.. Let the pictures do the talking..

Ni makanan yg menjadi pilihan adek aku. Layankan je la... Bukan selalu aku dapat belanja dia makan. Harus la aku kena ketuk. Huhuhu...

Ni plak pilihan akaknya. Seperti biasa la. Mi kari. Sampai aku jemu la akan aku makan mi kari ni.

Minuman pilihan kami. Ais kacang tuk adek aku, kopi ais plak tuk aku.

Juadah kami berdua. Mari makan.

Burppp... Alhamdulillah. Licin semuanya. Naper mangkuk mi kari aku ada kat depan adek aku??? Alkisahnya, aku tak larat nak abihkan. Aku paksa je adek aku abehkan. Sonang. Tak bazir. Pembaziran itu adalah tidak bagus.

Satu yg kelakornya masa mintak bil. Bleh waitress tu gi sua kat adek aku. Haruslah adek aku tolak bill tu kat aku. Manakan dia punya wang yg mencukupi tuk bayar. Hehehehe... Kelakor je. Tak nampak ke muka budak adek aku tu??? Harapkan badan je besar budak tu. Muka still budak lagik. Pada mata aku la..

No comments:

Google