Tuesday, December 23, 2008

majlis di mines

My weekend was great. I spent my weekend with my frens from kmpp. Both were my classmate, Diana & Odah. Diana was my roomate for almost 1 year. The last time I met her was in 2006 kot. I can't recall. Hiksss...

Meeting with both my buddies telah membuatkan hidup ku skit keceriaan. Bukan bermakna sebelum ni hidup aku tak ceria. Mereka berdua menambahkan keceriaan aku. Ntah bila kami dapat berjumpa & bergelak ketawa seperti itu lagik.

I went to Odah's house in the afternoon. Plan asal aku nak gi blah petang. Nak lepak kat umah dulu. Tetiba pacik aku plak mintak tolong hantar anak dia gi Sunway Pyramid. Tolong la hantarkan. Alang2 dah kuar umah tu, tros aku lajak ke umah Odah.

Malam tu Odah dah janji nak bawa ke suatu tempat. Punya la rahsia mana Odah nak bawa aku gi. Diana pun tak tau. Rupa2nya adalah la tempat tu. Tu pun digitau oleh kawan Odah, Ina. Hiksss...

Dari aktiviti tu telah membuatkan aku teruja. Teruja tuk bersama2 dengan Odah menjadi anak dara kaya. Lalalala...

Apa mendanya???

Nanti bila aku dah dapat maklumat lanjut dari Odah, aku update. Skang ni biarlah rahsia dulu. Baik sebenarnya menda tu. Cuma keberkesanan nya aku kena la cuba sendiri. Aduhhh.. Aku dah mula berangan dah ni Odah.

Sewaktu perjumpaan itu jugak, kami dikhabarkan ngan berita gembira dari Diana. Berita gembira ni telah membuatkan buah hat Diana melara. Hiksss... Korang bleh kenal siapa Diana & buah hati dia dalam previous entry aku. Gue tak kuasa nak selak post lelama.

Taniah buat Diana kerana telah mendapat posting. Setakat ni, yg diketahui tempat posting nya adalah di Sarawak. Majlis yg Odah bawa aku, Diana & Ina gi ni abeh lewat. Kol 12 tghmlm baru ktorang gerak pulang.

Owh... Sblom tu, masa on the wat nak ke tempat majlis yg berlangsung di Mines, jem punya la teruk. Kalau bawa keta aku, mo dah sengal2 kaki. Almaklumla, keta manual.

Kuar je dari mrrII nak ke Mines, punya dahsyat jem. Kena cilok2. Kitaorg yg beratur ngan tertib ni abeh kena overtake. Kalau aku dah hangat hati. Aku akan join cilok sama. Tak pun mulut aku akan tak henti2 beroperasi. Bleh la nak lawan bertih goreng. Tapi Odah cool je. Sampai la dah dkt sgt nak sampai, baru aku tgk dia nak bising. Aku takde la bising or hangat hati sgt sbb bukan aku yg drive. Bila Odah dah mula bersuara, baru aku join sama pot pet. Lalalala...

De kot dkt 2 jam tersangkut kat dlm kesesakan tu. Sampai dah lewat skit. Tapi majlis masih on lagi la. Mujur juga tak susah nak cari parking.

Alhamdulillah, masa balik, jalan dah clear. Sepanjang majlis tu aku takde plak snap gambar. Dengan suasana yg gelap, kamera pun tak canggih mana. Tapi aktiviti keesokannya tu memang ada la aku snap gmbr sekeping 2. Tunggu laporan aktiviti hari ahad aku plak.

Sambung skit lagik. Dalam keta masa nak balik ke rumah tu, aku dah nguap sakan. Sampai umah dah 1 lebih. Dok bersihkan2 diri plak. Rasanya dkt kol 3pg gak le baru terlena. Bila badan dah penat, sng la nak bawa belayar.

Yeahhhh... Ahadnya aktiviti plak...

No comments:

Google