Tuesday, December 30, 2008

kembali semula

Aku dah kembali bekerja hari ni. Huhuu... Naper maseh nak berduka sedangkan aku dah bercuti agak panjang. Kalau tak salah perkiraan aku, aku dah cuti selama 5 ari. Dok lepak2 kat umah kat kampung. Tapi setiap saat yg berlalu terasa cepat sgt. Sampai ada menda yg aku plan dari sini seblom pulang ke kampung tak dapat dilaksanakan. Hiyarkkkk...

Time management tak bagus tol. Hajat di hati nak aktif blogging kat umah pun tak menjadi kenyataan. Hanya pada hari pertama kat kampung je yg aku sempat update. Ari2 lain aku tak kesempatan.

Jumaat, seharian aku asyik kuar je. Sabtu lak gi makan kenduri member aku. Separuh hari berada kat umah. Ahad plak, seharian aku kat luar. Termasuk malam harinya. Balik umah dah kepenatan & tidor. Hari Isnin iaitu semalam, aku dah kena balik sini semula.

Uhhh.. Lihat lah.. Walaupun cuti aku kelihatan panjang, tp ada gak yg aku plan tak berjaya di aktivitikan. Hmm...

No comments:

Google