Thursday, December 25, 2008

day 1 in my hometown

Syiok btol biler kat umah ni. Biler 1st day kat umah, harus la my mom tak bebel if I woke up late. Ehehehe...

Yupsss.. I woke up late today. Dekat kol 1o am baru aku bangun. Dah terjaga kol 9am, but I'm so lazy to get out of bed. Sodap je golek2 atas katil. Enak bangat. 1 more thing, I had a weird dream. So weird. Camno leh termimpi.

Lepas subuh, sambung tido seperti biasa. Walaupun tak mudah nak lelapkan mata lepas subuh, aku paksa gak diri supaya beradu. Ntah kol baper aku tertido semula, tak prasan. Tapi tak lama rasanya.

Pe yg aku mimpikan???

Susah tuk aku ceritakan. But it was a nice. I do hope that what I dream will come true. Hmm...

Owh... Sangat cemburu ngan adek aku yg kaki kikis. Bleh dia kikis gf dia beli hp baru. Aku ni yg dah berangan sekian lama, blom dpt lagik menunaikan hasrat aku nak menukar hp baru. Hiksss...

Duit terkumpul aku, aleh2 terbelanja ke tempat lain. Ahaksss...

Wikn ni banyak aktiviti tuk disetelkan. Kalau ada gmbr, bleh aku upload. Menggunakan hp baru adek aku/ Hp dia ada 3g. Uwaaaa... Nak gak.

Hmm... K la... Mak gue dah bising. Walhal baru je online. Jap lagik aku online lagik. Rindu la nak update bergambar kat blog.. Lalalala...

No comments:

Google