Wednesday, December 17, 2008

akan tiba

hey hatiku selalu mendambakan cinta
namun tak kunjung tiba
hatimu itu seperti apa yang ku mahu selama ini
ertikanlah bagiku yang kaku tanpa kamu

kau ku cinta
engkaulah yang kupuja
tertunggu selama ini tak kujumpa
denganmu ku dilamun indah
ku harap cintakan tiba di hati kita

lihat kamu
takku sedari waktu dah mulai tinggalkanku
kau kau kau
buatku lupa mengapa aku di sini pada mulanya
ertikanlah malamku yang sayu kini tanpamu

kau kucinta
engkaulah yang kupuja
tertunggu selama ini tak ku jumpa
denganmu ku dilamun indah
ku harap cintakan tiba di hati kita

jika hari esok kembali lagi...

~~~Alif, Akan Tiba~~~


Butang, Husin, Zoela, yg hujung tu pun cam pelakon Sindralela gak kalau aku tak salah.

***Ini merupakan ost bagi citer baru yg main kat astro ria - Rona Roni Makaroni. Bagi aku citer ni tak jauh beza ngan citer Sindralela. Pelakon2nya tak banyak beza pun. I mean, pelakon bagi kedua2 telemovie ni sama je orangnya; hero & heroin. Tuk beberapa episod yg baru lepas ni, aku lebih suka citer ni kalau nak bandingkan ngan citer Sindralela. Naper??? Citer ni lebih masuk di akal aku. Citer Sindralela yg melibatkan orang2 kenamaan seperti raja, anak raja, cam tak kena je ngan akal aku. Hiksss...



akan tibakah cinta di hatiku??????

No comments:

Google