Wednesday, December 31, 2008

muka buku

Aku dah mendaftarkan diri kat muka buku. Tapi satu pe pun aku takde update. I dunno ma. Have to godek2 dolu. Pastu baru la aku bleh mahir ngan selok belok dlmnya. Bagi aku, muka buku or in english facebook, lebih sesuai bagi mereka yg range umur lepas remaja. Itu pendapat aku sajer. Macam mula2 aku sign up friendster. Punya la lama aku nak hapdate. Dah lama2 tu bila dah reti godek2, makin aktif la aku. Skang ni dah slow down ngan friendster. Ada la sebab musababnya itu. Tapi aku tak abeh kaji lagik. Hiksss... Cam ada anak sploh orang je nak kena kelek sampai sebab musababnya pun aku tak jumpa lagik. So, bagi mereka2 yg punya muka buku, meh la invite aku join muka buku korang sama. Add aku di adihaweeda@yahoo.com. Sila2.. Jangan malu2... Tapi kalau korang buka page aku, emangnya tiada apa lagik sik. Aku masih dalam peringkat pembelajaran.




Sedikit keluhan rasa.
~~~Mujur la ko keje ngan pacik aku. Mudah benor nak cuti. Laki ko sakit pun bleh jadi alasan ko tak mai keje. Kot laki ko tak reti ke nak jaga diri sendiri. Isk2... Org ada laki. Bleh la wat alasan camtu. Aku percaya, korg yg lain keje tu, kalau kata laki korg la sakit a.k.a demam, mudah sgt la boss korg nak bagi cuti. Non ado nye, aite???

No comments:

Google