Friday, December 19, 2008

awan mendung

Aduhyaiii!!! Camno ngan perancangan gue minggu depan ni?? Nampak cam terpaksa di postpone je. Uwaaaa.... Tak sanggup rasanya. Sy mahu meneruskan perancangan minggu depan. Memang la benar yg kita hanya mampu merancang. Tapi tiada hak menentukan perancangan kita berjaya ke tak??? Apa yg aku merapu ni??? Baru sekejapan tadi aku menerima 1 bq yg tebalnya lebih kurang sejengkal. Kali ni aku tak serah semuanya kepada sorang lagik staff. Aku bahagi dua. Lagi plak memang ada 2 book of bq pun. Aku rela beralah amek buku yg lebih tebal. Hopefully, rakan sepejabat ku dapat melaksanakan tugasan yg diberi segera. Next Monday de meeting lak tu. Rabu aku nak cabot dah kalau ikot perancangan asal. Baru je aku nak bersuka ria bermula dr wikn ni. Tapi seperti tidak jadi kenyataan sahaja. Hmm... Harap2 kerja aku dpt disetelkan secepat mungkin. Aminnn...


~~~Baru je aku nak mengaktifkan diri semula dengan blogging ni selepas lama aku 'mandom'. Ini semua suratan. (",)

No comments:

Google