Friday, August 21, 2009

salam ramadhan 1430H

Kesibukan skit aku hari ni. Separuh hari aku kat site visit & briefing. Balik opis dah sedia keje menunggu. Paham2 je la trafik di hari Jumaat. Merata2 pun banyak keta. Kebetulan plak time aku gerak nak balik opis kol 1 petang. Orang ramai berpusu2 kuar. Yg lelaki nak ke masjid tuk menunaikan solat Jumaat.

Sepuluh jari aku susun memohon ampun & maaf atas salah & silap aku.

Moga Ramadhan kali ini menambahkan lagi poin2 kita semua. IsnyaAllah...


Marilah kita semua berebut2 melakukan amal sempena bulan yg mulia ini. Tinggalkan sebentar keseronokan dunia. Tambahkan pula amal tuk bekal kita di sana nanti. Walallahualm...


~~~Seronok nak menyambut Ramadhan. Pening skit sebab Ramadhan kali ni aku in charge tuk menu sahur & berbuka sendirian. Uhhh.. Pengajaran. (^_^)

No comments:

Google