Wednesday, August 19, 2009

pjj

Curi masa jap time lunch hour. Owhh... Hari ni skit bz la. Setelah sekian lama tak bz camni. Dah le kena wat kire2. Cam jem skit kepala otak ku. Huhuhu... Lama tak sevice. Camnilah kayaknya.

Pepagi hari lagik dah dikalutkan ngan brite yg kurang enak. Bos ku berada di Johor. Tetiba plak client mintak S-Curve. Oho... I mana pernah buat menatang tu. Dah separuh hari membuatnya. Baru separuh siap. Diorang nak hari ni gak. Permintaan client. Harus la kena buat jugak.

Menda yg aku tak pernah buat. Di ajar plak dari jauh melalui phone call sahaja. Harus kelam kelibut skit. Dah le tu. Nak buat rujukan pun susah. Bos ku sedang diskusi. Mana bleh ganggu. Aku harus menggunakan imaginasi aku & pe yg aku perhatikan sebelum2 ni tuk melaksanakan tugasan hari ni. Adehhh...

Client tu pun terketaq2. Nak gak hari ni walaupun tahu bos aku berada nun di kejauhan. Bukan di opis. Yg menjadi mangsanya adalah aku la. Kena melalui pengajian jarak jauh-PJJ. Miahaha.. Begini la wujudnya tajuk entri hari ni. Ahakss...

K r.. Nak cepat2 santap. Then nak sambung kelija. Memang tak dan kalau nak pi hantaq menda S-Curve ni hari ni ke KL. Teknologi kan de. Hantor je by emel. Mudah2an client setuju. Kalau tak, aku gak yg niaya. Nak kena redah KL. I tak sanggup.


~~~Memandangkan bulan Ramadhan hampir tiba, aku amek kesempatan lunch nasi lauk feveret ku, paru. Tapi mahal siot hari ni nye meal. RM3.70. Hanya nasi & lauk paru. Nasi pun skit je sebab malam kang dah set date. Ehe... Later...

No comments:

Google