Thursday, August 6, 2009

jem buah campuran

Disebabkan aku sedeh sebentar tadi, lambat skit up entry seterusnya. Terasa ralat skit la. Nothing can be done. Masa dah berlalu. Jangan menangisinya. Sebaliknya perbaiki diri lagik.

Pagi ni skit liat aku nak bangun & bersiap ke opis. Rasa cam kalau tido lagik sedap. Ni godaan setan la ni. Aku yg lemah hampir2 tergoda ngan godaan itu. Tapi ku lawan jua. Sejuk & nyaman je pagi ni. Dengan perlahan & lemah gemalai aku bersiap ke opis.

Sempat jugak siapkan bekal tuk lapik pewot hari ni.

Bekalan hari ni. Roti 3 keping. Satu makan wat sarapan. Lagik 2 buat time lunch.

Roti sapu ngan jem saja. Bukan jem strawberi. Jem buah2 campuran. Manis sangat la. Isk2... Payah benor rasanya nak nelan.

Pe mimpi aku rajin bawa bekal??? Bukan mimpi apa2 pun. Cuma gaji lambat la bulan ni. Hari dah 6hb. Adehhh... Lotih la gini. Tuan umah pun dah mintak dijelasin sewa. Aku cam konpius skit la. Orang bayar sewa awal bulan or ujung bulan ek??

Seingat aku la. Masa tuisyen dulu, fee dibayar awal bulan. Pastu kalau keta pun bayar awal bulan gak. Adek aku kata bayar ujung bulan. Owhhh... Sy keliru.

Kalau utilities cam air, eletrik, tepon & etc yg seangkatan, dibayar lepas penggunaan. Charge ikot penggunaan. Ni sewa. Camno ek?? Masa sewa keta dulu tu aku tak ingat la camne. Haishhh.. Pelupa tol..


~~~Owhhh... Ngapain aku sering lupa2. Lama tak guna cpu. Dah berkarat abeh dah komponen tuk memori. Adehhh...

No comments:

Google