Friday, August 14, 2009

lagi luahan perasaan

1st & foremost, Yums sila lihat sini...

Mari kita mulakan entry tuk hari ni. Walaupun kelewatan skit aku kasi up. Penat skit. Dok kehulu kehilir. Adehhh... Tengok laju je mileage keta ku gerak. Confirm la kalau camni, next week nak kena hantor service.

Pagi ni skit panas ngan dak opis ku. Dah ku luahkan kat Awa. Tak larat plak nak luah pepanjang kat sini. Ehe... Bila tadi dapat kuar kehulu kehilir, hilang dikit ketidakenakan yg ku rasa. Ahaksss....

Pagi ni tak plak aku rasa gumbire kerna hari Jumaat telah tiba. Mungkin sebab kejadian semalam kot. Tu yg hilang mood keseronokan hari Jumaat.

Pagi semalam memang de rasa kurang enak. Dah le bangun2 subuh je aku bleh TERassume yg hari tu adalah hari Jumaat. Punya excited nak jumpa hari Jumaat. Bila Jumaat telah tiba, hilang plak excited tu.

Kalau tak, aku berhajat nak balik kampung. Tambahan plak de 2 jemputan walimatururus dari sahabat2 ku. Apa kan daya, kita sebagai manusia hanya mampu merancang. Insiden semalam benar2 telah merobah segala perancangan. Hmmm...

Juta2 kali rasanya aku ngeluh. Isk2... Alhamdulillah aku tak alami gangguan tido. Baca The Kite Runner sampai tertido. Buku jatuh dari tangan. Manakan tidak, baca sambil baring. Tu la jadinya. Ehe...

Hari ni hanya nak borak kosong je. Kepala otak aku pun kosong je rasanya. Semalam aku mintak balik awal. Kol 3 petang aku dah cabot pulang. Hari ni tak dapat la nak balik awal. Uwaaa...

Owh... Sat lagik nak citer sesuatu la pasal satu mende yg aku telah buat. Later... Mo gi solat dulu.


~~~Berbagai dugaan yg melanda untuk menguji kekuatan iman hambaNya. Andai Dia tahu hambaNya tidak mampu menahan dugaanNya itu, pasti Dia takkan mendatangkan ujian itu. Hmm... Mari renungkan bersama. Walallahualm...

No comments:

Google