Friday, August 7, 2009

astro vs broadband

Kalau langgan astro pasti aku akan kalahnya dalam choice nak nonton tv. Yo la, adek kang suka komplain banyak pasal rancangan yg aku tengok. Citt... Suka tak puas hati tau. Kalau amek pakej yg paling basic pun tak kisah. Sbb pakej basic de afc - asian food cenel. Tu pun dah cukup gumbirekan aku. Hiksss...

Broadband rasanya lagik bagus dari astro. Sebab aku ni giler online. Boleh la aku makin gigih blogging. Hikss.. Lagik berjuta2 la entry aku nanti. Ahaksss.. Aku suka menggunakan sepenuhnya khidmat broadband ni. Kalau kat umah kat kampung, nak masak suka google resepi. Walhal resepi yg aku dah copy pun melambak. Tapi maseh gak suka nak hegeh2 google resepi.

Haishhh...

Citer pasal astro vs broadband pun terselit gak pasal makanan. Uwaaa... Biler nak insaf ni. Mungkin bulan puasa nanti insaf la kot. Uhhh... Kali pertamanya berpuasa di rumah bujang. Can't wait. Ngada2 je lebih tau. Cam biasa je puasa tu nanti. Aku je nak ngada2 over. Ahaksss...

No comments:

Google