Wednesday, July 8, 2009

R A B U

Upppsss... Lama tak bersua ya??? Takde mud mo berkarya di sini. Tu la pasalnya. Ni pun try test menaip. Tgk la arah mana penceritaan jari jemari ku yg runcing ini. Hiksss...

Sekejapan dah separuh tahun 2009 berlalu. Tarikh semalam adalah sesuatu buat sejarah kehidupan aku. Buat pertama kalinya aku rasa sakit kuciwa yg telah menjadikan aku lebih dewasa.

Dan semalam juga telah terjadi suatu incident yg membuatkan aku panas. Memang panas. Mujur la dpt jugak aku sejukkan hati aku ngan membeli sesuatu yg telah lama aku idamkan. Ehe... Retail theraphy do works.

Kembali kepada niat asal aku nak menaip hari ni.

Saban minggu, hari Rabu adalah hari yg di tunggu2 oleh seisi rumah kami. Bukan takat d girls sahaja, d boys pun join sama. Rabu & Khamis. Tambahan plak ksang ni dah nak sampai ke penghujung.

Pe lagik kalau bukan satu korean series yg di tayangkan di KBS World, 303. Tajuk citer tu That Fool (The Accidental Couple). Haihhh... Sgt la aku suka jalan citer yg akan2 camtu. Aku sendiri pernah melalui keadaan hampir sama sebegitu. But my ending was not a happy ending. Uhhh...

Aku pernah citer pasal drama korea ni. Tapi tak sepenuhnya. Aku tak rajin pun nak review pepanjang.

Kalau kalian nak numpang nonton sama, check it out kat sini.

Nampak gayanya sampai di sini je aku de idea nak menaip pagi2 sebegini. Later..

~~~Menghitung hari dehh.. Perubahan akan berlaku. Ini adalah entry live yerk. Aku adalah tiba di opis awal. Sangat awal. Tak tipu...

No comments:

Google