Tuesday, July 14, 2009

terjawab sudah isu ROMEO

Better late than never, aite???

The second ended 2 days ago. Its not that late to make some review for that final episode. (^_^)

Siapa sebenarnya Romeo telah terjawab. He is the same as Harum & Zack. Just a ghost. Romeo is a bad ghost. Revenge of Ramlan a.k.a Romeo. Tak tahan skali adalah scene rasuk merasuk.

Romeo ek sama Harum sbb dia ada skill rasuk orang. Pastu Harum rasuk plak Alicia. Tuk menahan Romeo dari membunuh Alicia. The end adalah sedey bila Eza tikam diri sendiri.

Pacik aku tak baper berkenan citer ni. Dia kata bleh mengelirukan orang yg beragama. Orang mati hidup semula & take revenge of the people that hurt them. Memang tak masuk akal. Aku pun tak percaya pada mende2 tu.

Aku anggap citer ini sekadar hiburan. Bleh ke berchenta ngan orang mati?? Cam tak masuk akal, kan?? Tapi kalau orang yg kita cinta itu mati, pasti rasa itu subur jua. Hmm.. ***Sebelom aku mengarut, bek aku stop.

Yg menggumbirakan adalah pasti ada season 3. Sebab Eza antara hidup ngan mati pada hujung episod. Yg sedeynya adalah Alam telah tiada. Uwaaa....


~~~Streamyx & other broadband services, yg mana satu yg terbaek????

No comments:

Google