Friday, July 17, 2009

fiat 500


Aku tertarik nak up kan entry pasal kereta kompak keluaran Fiat. Uhhh... Interior nya sangat menarek hati. Merah beb. Yg dalam paper berita harian part auto kaler merah yg exterior nya. Lagik la auuummm... Tapi harga pun boleh tahan la, RM135,000.00 without insurans. Tengok je la. Comey sesangt. Ngan kaler merah. Lagik r terliur.

Sangat sesuai tuk orang pompuan. Alahaiii... Merah & menawan la uolllss...

Buat masa ni, aku bersyukur la ngan kenderaan yg aku miliki. Walaupun baru2 ni de skit prob. Kebocoran skit. Dah le mase tu on the way nak balik ke KL dari kampung halaman. Terlambat la skit gerak. Dah betolkan dah. Nak tune skit. Tapi adek aku la tak nak bawa gi tune. Uhh..

Sejak ada adek aku yg dok berhampiran, aku adalah skit bergantung kepada adek aku. Agak2 cam aku kurang rajin nak buat, aku pas kat adek aku. Haihh... Dulu aku sangat berdikari. Skang ni dah kurang nak berdikari plak.


~~~Hari ni aku cam skit kerajinan nak update. Kojer pun lite2 je. Mungkin aku akan buat rombakan kat blog aku. But dunno yet camno nak rombaknya.

No comments:

Google