Wednesday, July 8, 2009

jadual aku berubah mendadak

Dah tiga minggu rasanya aku mengalami perubahan jadual yg mendadak. Actually, rutin harian aku pun turut berubah skit kot.

Yg paling ketara perubahannya adalah time aku masuk opis.

Oppsss.. Sebelum masuk opis, pe kata mulakan ngan bangun tido dulu. Baru betol. Tak bangun tido kalu camno nak gi opis, ye dak??? Hiksss...

Aku akan bangun seawal jam 6.30 pagi. Tak tido balik. Tros mandi, solat & bersiap gi opis. Kol 7.15 pagi dah kuar dari umah. Blom 7.30 pagi aku dah sampai kat opis.

Gilorrr awal la. Rutin aku dah sangat berubah dari dulu. Dulunya, time tak off solat, lepas solat ka mesti mo tido balik. Kol 7.30 pagi baru hegeh2 bangun & siap gi opis. Kol 8.15 pagi baru kuar umah. Ngam2 soi je kol 8.30 pagi aku sampai opis.

Sejam awal dowh aku tiba ke opis. Blom kol 8 pagi aku dah setel breakfast. Kureng skit aku makan kalau awal pagi camtu breakfast.

Sampaikan ada sorang sahabat ni pelik tgk aku hari2 datang awal.

Sahabat ni aku kenal thru seorang sahabat jugak. Tak pernah cakap or borak secara live. Hanya di alam maya je kami pernah borak.

Suatu pagi tu, tak silap aku minggu lepas kot. Dia negur aku. Aku cam was2 je nak reply. Tapi bila memikirkan yg dia seorang sahabat lama, aku pun reply & borak2 sat.

Eh, pe hal plak aku citer kat sini pasal mende ni???

Aku plak musykil..

Bek aku stop citer sebelom aku melalut panjang lebor. Ehe...

Banyak lagik perubahan yg akan aku tempuhi di masa2 depan. De yg tahu akan perubahan tu. Tapi tak announce kat sini lagik. Sogan la I. Lagik pun, nak tunggu de gambor baru nak buka citer tu nnati. Might be dlm 2 minggu lagik kot baru aku up citer tu. Tunggguuuuuu!!!


~~~Dalam kepala otak aku dah banyak perancangan. Terlaksana ke idak, sama2 la dinantikan.

No comments:

Google