Friday, July 31, 2009

live from home sweet home

Ya... Aku kembali ke kampung halaman ku lagik within 3 weeks. Btol la tuh. Memang tak salah. Kali ni balik pun sebab de hal. Kalau tak, tak balik kot. Lebih rela menghabiskan masa berehat kat umah. Aku memang perlu masa berkualiti tuk berehat & bermalas hanya di rumah.

Sengaja aku cuti hari ni. Dapat balik awal ke rumah. Sampai petang. Pagi tadi pun takde la tergesa2 sangat nak gerak. Dah siap hal kat umah baru aku gerak ke Puduraya. Tak perlu nak terkejar2 masa gak sebab blom beli tiket bus.

Sampai ke Puduraya hampir kol 11 pagi. Tanya kat kaunter tiket. De kol 11.30 pagi. Tros beli yg kol 11.30 pagi nyer. Senang la camni. Kalau selalu camni memang nyaman. Tak perlu terkejar2. Memang penat kalau asyik kejar sana kejar sini. Cam hari ni, slow & steady. Nyaman aja.

So, that's it for today. Kalau kerajinan, sok aku update lagik. Mo enjoy the time di rumah.


~~~Sedang menggunakan lappy adek ku yg baru. Enak jugak. Aku pun de gak angan2 nak berlappy baru. Tapi buat masa ni amat bersyukur ngan apa yg ada. Mudah-mudahan ia akan setia berkhidmat bersamaku tuk beberapa tahun lagi. Amin...

No comments:

Google